Выберите шрифт Arial Times New Roman
Интервал между символами (кернинг): Стандартный Средний Большой
Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб накіроўваюцца ва УП «УКБ Мінгарвыканкама» шляхам іх размяшчэння ў спецыяльнай рубрыцы «Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб».
Электронныя звароты, пададзеныя іншым спосабам, разгляду не падлягаюць.
Электронныя звароты, якія паступілі ва УП «УКБ Мінгарвыканкама", разглядаюцца ў парадку, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года №300-З «Аб звароце грамадзян і юрыдычных асоб " (далей – Закон).
У адпаведнасці з артыкулам 23 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікаў, у якіх не пазначаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання), альбо назва юрыдычнай асобы (поўная альбо скарочаная), альбо яго месца знаходжання, альбо названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі толькі яны не ўтрымліваюць звестак пра злачынства, якое рыхтуецца, здзяйсняецца ці будзе здзейснена.
Звароты будуць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней аднаго месяца.
Патрабаванні, якія прад'яўляюцца да электронных зваротаў грамадзян:
1. звароты падаюцца на беларускай або рускай мове;
2. звароты павінны змяшчаць:
Патрабаванні, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў:
1. звароты падаюцца на беларускай або рускай мове;
2.звароты павінны ўтрымліваць:
Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:
Адклiканне электроннага звароту:
Адклiканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накiравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.
Абскарджанне адказаў на звароты:
Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаныя ў вышэйстаячую арганізацыю (Мінгарвыканкам).
Звароты, якія носяць масавы характар:
У выпадку, калі электронныя звароты аналагічнага зместу, якiя паступаюць ад розных заяўнікаў, маюць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка або асобы, якая ўпаўнаважана ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце прадпрыемства ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.